EN LITEN MORGAN ROBERTSSON!

Inatt blev jag moster!!!!!
Ja moster! För Kusin Julia är som min lillasyster.
Vi pratade i telefon 13.00-14.00 igår på dagen, klockade värkar och andades.
Då hade hon haft värkar sedan ca 04:30 på natten den 3dje sep.
När hon kom in runt 15:00, var hon öppen 6 cm.
Men bebisen stressade inte ut!
Runt 3 tiden, den 4de september kom  han.
4405g 53 cm, en vecka över tiden.
Ja vi har stora barn i denna släkten! :)

Jag är så glaad, jag kunde inte somna om inatt när hon ringde!
Kan inte förstå att min lilla Julia är mamma nu.
Grattis Julia och Björn!

Lilla söta Morgan Robertsson.
Det är bara en massa pojkbebisar i släkten nu för tiden. :)
Undra vem som får en flicka först?
En till sak som är kul är detta med 4orna.
Jag,Julia och Alexander är födda den 24de
Mamma och Sebastian är födda den 14onde.
Morgan är född den 4de
Och min morbror är född i april, 4de månaden på året.
Visst är de märkligt?

<3 Längtar tills jag får gosa med dig lilla hjärtegull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback