Gokväll!

Sebastian har lekt på dagis idag.
Dom hade vart i skogen och han hade massa saker att berätta för mig om detta.
Dagis tycker att han pratar så himla bra, det var kul att höra. :)

När Sebastian kom hem så la vi oss allihopa och sov i soffan. Jag vet inte när vi somnade men vi vaknade 15.30.
Riktigt trötta. :)
Sen började vi med taccosen, Sebastian hjälpte mig skära gurka med hans leksakskniv.
Han var så duktig och härmade hur jag brukar göra när jag skär gurka.
Sen åt vi, och han åt en hel tacco rulle själv!
Sen var det frukt o grädde, han var så nöjd. 
Jag spelade sean banans nya låt för honom, och den dansade vi till säkert 100 gånger!


Alex har bara sovit hela dagen, hög feber och snorig är han.
Men han har haft några vaken perioder då han har kämpat med humöret.
Han har ändå lekt lite och till o med dragit sig över golvet på rumpan, sådär sött som han gör.
Om han inte är bättre imorgon så ringer jag barnakuten igen.
För då blir jag orolig igen.
Fast han är ändå bättre på ett vis idag, för igår hade han ingen ro att sova, men det har han haft idag.
Vet inte om det är bra eller dåligt, men jag antar att det är bra eftersom han inte verkar ha lika ont längre.

När Sebastian var på dagis så städade jag sen efter det låg Alexander o sov på mig medans jag kollade på Sex and the City. :)
Imorgon åker Sebastian till sin pappa.
Kommer sakna ihjäl pojken.
Det var en månad Sedan han var där nu, så det känns ovant o ha en helg utan honom.
Jag tror inte det blir något till lina, Eftersom Alex fortf har feber, och jag kan inte åka iväg med honom då.
Han smittar ju, och sen ska han ju vara hemma när han är sjuk. Där han är trygg och där hans vårdcentral och akut är. För alla känner ju mig vid detta laget, att jag är världens nojigaste person och springer på akuten som andra byter trosor. :D
Men är man rädd om sina barn så är man.

Barnen har sovit sedan 20, och jag ska med lägga mig nu.
Imorgon måste vi till Tandläkaren igen. :( 07.15!
Så måste gå upp väldigt tidigt imorgon, så nu blir det sängen för mig.

Hoppas jag får bra nyheter om tanden.
Håll tummarna för det, och håll tummarna för att Alexander är bättre imorgon.



Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är som dig och går ofta till läkaren med Leo och blir orolig som fan när han är sjuk! Men hellre att jag går en gång för mycket till läkaren än en gång för lite :)

2011-09-02 @ 07:30:40
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback