KLÄDER!

Det gick sådär att lämna Sebastian idag,
först ville han inte ens gå till dagis. Så fick mer eller mindre tvinga honom.
Men när vi kom dit var de inga problem..
Lär han ju bli extra glad när jag kommer o hämtar honom.

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag och Alex ner på stan.
Måste ha tjockare mössa till båda barnen, vantar och Alex ska få en overall.
Ska ta lite kort på det o lägga upp sen.
Jag måste även köpa lite nya leggings, tycker sånt går sönder sup i kvarten..

OCH ni som följt min blogg länge, vet ju hur mycket jag älskar IDOL!
Höjdpunkten av kvällen, och jag längtar tills de ''riktiga'' börjar.
Men uttagningarna är ju alltid roliga.
Jag gillar verkligen dom två nya som är med i i juryn, Pelle och Alexander.
Alexander, han är nog lite väl hård ibland..
Fast Bagge är fortfarande min favorit, och då menar jag inte Laila..



MEN JAG ÄLSKAR OLEG!
Hoppas han kommer med!
Hade ju vart så kul om dom hade tagit med en sån kul personlighet för en gångs skull!
Det behöver inte alltid vara så seriöst.















Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar vilken Vacker Pojke du har.

2011-09-07 @ 19:34:44
Postat av: Jullan

Vad söt han är Alexander! ;D Han är så sjukt lik sin farsa nu! ;D

2011-09-08 @ 08:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback