Ny favorit!

När vi åt frukost idag så testade jag Mild Naturell yoghurt som BVC-sköterskan rekomenderade.
Och han tyckte det var så gott! Jag överdriver inte när jag säger att han åt minst 3 dl! Och ½ dl gröt.
Men sen efter så spydde han lite. Haha.. Tror han åt för mycket! Men han kapade och smaskade ''MMMH!!'' lät han.
Så ja, alla är glada o nöjda. :) Sebastian åt kräm och macka han och klappade åt Alex o skrek ''BRAVO!'' varje gång han gapade.






Nu så försöker jag städa, och sen ska jag tvätta med.
Hoppas att barnen kan vara lite snälla så jag kan få detta överstökat lite snabbt. :)
Så vi bara kan hitta på roliga saker sen.

Nu sitter iallafall Alex och leker med Sebastians gammla rymdraket som man ska stoppa klossar i, och Sebastian åker runt i Alexanders gåstol som jag köpte till honom igår av Elina! :)


Sebastian leker att han åker till Sthlm!


Sebbe somnade såhär lustigt på hanna. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback