Panik? =D

Jag pratade i telefon innan idag, och var helt inne i det.
Och sen när jag lagt på, så tittar jag mig omkring..
VAR ÄR ALEXANDER???
Springer in i sovrummet, ingen där, ropar..
Springer in i hallen, kikar in på toan och i köket, in i Sebastians rum.
FÅR PANIK! Springer längst in i köket.. Där sitter han.. Och tuggar på gardinerna..
Och jag skriker '' DÄÄÄR ÄR DU!'' och Alexander hoppar till och blir livrädd.. Hahha..
Ojojoj... Jag tänker mig verkligen inte för.. Jag glömmer bort att han kan ta sig fram själv.
Nu ska jag hämta Sebastian på dagis och när vi kommer hem blir det baka kladdkaka som jag lovat, och jag ska gå runt här o säkra lägenheten från allt farligt som Alex kan tänkas hitta. :)
Borde skaffa en liten grind till vardagsrummet med..

Kommentarer
Postat av: Magda

Du har ju iaf inga trappor! Då måste man verkligen tänka på att köpa grind i tid, annars blir det jobbigt :)

2011-09-28 @ 14:16:02
URL: http://nertus.blogg.se/noir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback