Stanna tiden!!

Alexander är tokig, det är både kul och 'tråkigt' att han är så tidig med allt.
Idag när vi kom hem till mamma fick han bara för sig att han skulle ställa sig upp.
Poff så stod han, drog sig upp, sen resten av dagen har han ställt sig upp mot allt som passat höjden.
Hahha..
Jag förstår mig inte på honom.
Mormors soffa var extra kul, han satt i soffan och drog sig upp mot ryggstödet.
Förstår ingenting. Snart går han väl med..
Han är då ingen bebis längre.. 6½ månad och beter sig som typ..8-9?


Jaahapp, idag har vi ätit söndagsmiddag hos mormor. :)
Och jag passade på att sova medans mamma lekte med Sebastian.
SÅ jag o Alex sov i 2 timmar. Så sköönt.
Och nu så ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Ska bara bädda rent i Alex spjälsäng först, och gosa ner honom där.
Sebastian sover så duktigt i sin säng, somnar där själv varje kväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback