Delar med mig....

Jag känner mig lättad och glad!
Många saker har ordnats på bara två dagar!

Jag ringde ju min barnmorska och lättade mitt hjärta,
och till min förvåning så var hon helt med.
Hon förstod mig och höll med mig!
Hon lovade mig att jag bannemig skulle få föda i växjö och självklart ska jag ha en igångsättning denna graviditeten.
Jag fick tid till en förlossningsläkare nästa vecka, jag och Anton ska till Aurora (För förlossningsrädslan) och så fick jag en psykologkontakt att bolla tankar med. Har ju haft ätstörningar och när jag mår dåligt,känner mig stressad / rädd och orolig så kommer det tillbax. Och senaste tiden har jag märkt av besvären... Men nu har jag tagit tag i allt, och det känns redan bättre!
 
 
Jag håller även på att tänka ut en kanditat till förlossningen..
Någon som kan ta kort och finnas med.
Anton måste stå vid mig hela tiden, och Anton är inte så intresserad av att ta kort mitt i allt.
Man är så tagen när bebisen kommer ut att kort är de sista man tänker på.
Det får någon annan närstående tänka på,för jag vill ha många kort, från första värken tills navelsträngen är klippt.osv..
Ju fler som är med ju tryggare känner jag mig!
Anton + 1 + mig. Så vill jag ha det!
Så flera stenar lättare nu!
 
Jag gjorde mitt religions Prov idag och det kändes så himla bra! Tror att det gick jätte bra.
Jag skrev och skrev, vi fick fyra a4 sidor och jag tror jag skrev 8a! Haha. Möjligen att jag får komplitera en fråga som jag hade svårt med, om inte de andra överväger. Men isåfall blir det muntligt.
Det var en sten till där!
Jag har prestationsångest så in utav helvete rent ut sagt.
Jag vill INTE göra dåligt ifrån mig, jag vägrar göra dåligt ifrån mig!
På måndag morgon är det prov i psykologi igen, så nu är det stenårt pluggande hela helgen!
 
Vi har haft lite diskusioner kring pengar med, men nu har det löst sig också!
Bebisen får sin vagn och allt där till.
Det har jag också haft ångest över och nu är även det problemet väck!!
 
Nu ska jag plugga innan det är dax för barnen att nattas!
 
Hoppas ni uppskattar att jag delar med mig lite mer av mitt liv!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är väldigt bra på fotografi, du skulle inte kunna tänka dig att ha en trogen läsare som förlossnings fotograf? Har en system kamera och bor några min ifrån växjö:-)

2012-12-05 @ 22:41:45
Postat av: Anonym

Kanske kan vara med om de känns bra för er sedan ;D hähä, kan både filma och ta kort ;D ba säg till ;)

2012-12-10 @ 19:34:59
URL: http://ekesrydh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback