Julen 2012

Här är lite bilder från julen Och Lucia
 
Sebastians Julklapar: (Inräknat det han fick när han firade med sin pappa)
Nintendo 3DS + tillbehör, väska och sånt.
Till Nintendo Wii Skylanders spel+5 gubbar+platta
5 tröjor
1 pyamas
2 par byxor
massor med kalsonger
Kaptenkrok skepp ( jake och piraterna i landet ingenstans)
2 ritblock och tuschpennor och vanliga färgpennor
Angrybirds morgonrock
Angrybirds Kudde
Angrybirds väska
Spingelmannen dräckt
Spindelmannen bäddsett
Spindelmannen memory
Spindelmannen gubbe+bil
Äckelskämt låda
El tandborste + tandkräm
En röd saccosäck
Kattunge
Discoboll
Raggsockar
Stövlar
 
 
 
Alexanders klappar
Jake och piraterna i landet ingenstans : Skutan skeppet.
4 st Jake och piraterna Gubbar.
Babblarna gubbarna
Babblarna Boken
Pussel
Två stycken Spindel mannen gubbar
Kundvagn + matvaror
En jätte stor gosedjursapa
En eltandborste
En grön saccosäck
Spindelmannen tröja
2 tröjor
En pyamas
Raggsockar
Innebandyset
Helikoptrar
Lastbilar
Bilar
Rejserbilar
 
 
Jag har säkert glömt saker. ^^
 
Jag fick en Dator av min mamma i julklapp. :)
och så fick jag ett bolasmycke,hörlurar och en bok.
Tvål .. Ja lite sånt allt möjligt.
Vi fick brandvarnare och brandsläckare o så med.
 
 
 


 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Buuu varför kör du inte med äkta gran??
Suger med plast...

2012-12-27 @ 10:20:19
Postat av: Wictooria

För att min mamma är jätte allergisk mot gran.

2012-12-27 @ 15:01:28
Postat av: Ellen

Vilken underbart söt liten kisse. Vad heter den? :)

Svar: Jaa =) det är lilla Mario!
Wictooria

2012-12-27 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback