Tycker tiden går fort..

Nu är 2012 snart slut!
Ett år som har vart jätte bra, både för mig och mina barn.
Bara massor med roliga saker har hänt. :)
 
Och nu är det snart 2013 och det kommer ju förhopningsvis också bli ett minst lika bra år.
Hoppas på att få föda ett fiskt litet barn.
Känns fortfarande overkligt att det ska komma ett till litet barn till familjen.
Men jag längtar något fruktansvärt. Samtidigt som jag fasar inför förlossningen och eftervärkarna....
 
Just nu så försöker jag verkligen berabeta så mycker som möjligt för att kunna hantera förlossningen och allt så bra som möjligt.
Anton är stöttande och intresserad. <3
 
Den 22/1 ska vi till Aruroa i Växjö! :) Det kommer nog kännas så bra efter de besöket.
Sen får man väl se hur fort man kan få tid till en läkare för att bestämma tid för igångsättning.
 
Här kommer lite bilder från vecka 25. Tagna idag.
 

Med blixt ser ju bristningarna fruktansvärda ut. Så ser dom ju verkligen inte ut igentligen.
Dom är ju blekta som på bilderna här nere. Men det blir ju inte lika bra kort utan blixt.



Mina vackra kruvor. ^^
 
 
 
 Här är lite neutala kläder som vi inhandlat.
Kommer bebisen ut och är en pojk så är det ju inte super kul o bara ha rosa puttinuttiga kläder. ;) Dock är ju den chansen 0,1%. Men ändå..
 
Och såklart lite rosa.... ;)
 
 
 
 
Och mina vackra barn. <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback