Godmorgon!

Barnen vaknade vid 6.30 idag..
Jag ville bara dra täcket över huvudet och sova lite till..
Men bäst o bara kliva upp innan man somnar om.

Sebastian sover så duktigt i sin säng till klockan 4 ungefär.
Det går inte o sova bredvid honom, han knuffas och har sig.
Jag brukar lägga honom i spjälsängen när han kommer, eller försöka lägga honom i sin egna säng igen..
Alexander sover i sin säng från 21 fram till 2 ungefär. Han äter någon gång innan jag lägger mig.
Behöver verkligen få sova i fred! Om dom sover i sina sängar så är jag utvilad på morgonen.
När Alex ligger brediv mig så rotar han bara efter tutten hela tiden, så han sover bäst själv.

Idag ska jag ner på stan en liten runda och köpa kläder till Sebastian och lite paket till Alex. :)
Han får inte så mycket, eftersom att vi redan har så otroligt mycket leksaker och kläder, han har ju precis allt han behöver. Men lite nytt ska han få, lite eget som bara är hans! Bland annat en leksakslåda där han kan ha sina egna saker! Sebastian bara tar allt från Alex hela tiden vägrar dela med sig med hans bilar och annat. Det blir bråk hela tiden.

Och jag får Absolut inte sitta vid datorn och skriva för Alex. Såfort jag närmar mig stolen så skriker han, och slutar inte skrika förren jag går bort från datorn. Haha.. Då är allt lugnt igen.. haha

Han har börjat trotsa en hel del..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback