Lördag i Vetlanda

Jag och Alex är i Vetlanda och Sebastian är hos sin Pappa denna helgen. :)
Just nu så håller jag på att göra mig i ordning lite, ska gå ner o kolla i klädaffärerna medans Anton är och jobbar.
Blir så bortskämd när jag är här ju, får alltid sova på morgonen då Anton går upp med Alex. <3
Bara att få sova en timma extra gör så mycket!
Barnen har ju gått upp 6 hela veckan, så att få sova till 8 var skönt! :)
I Em ska vi till Antons pappa, sen ska vi till hans bror och hans två barn.
Alex springer runt här naken och leker. Han är alltid så glad när vi är här!
Innan blev han alltid ledsen när Sebastian inte var hemma, men nu verkar han tycka det är skönt..
Slippa ha någon som ska dra i ens ben hela tiden. ;)
Ska faktiskt försöka lägga in lite bilder snart med.
Det är svårt o sluta blogga när man har bloggat i så många år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback