Frågestund?

Jag kör på en frågestund, brukar aldrig få några frågor när jag har frågestund.
Men nu så kanske jag får det? :)
Svarar på frågorna i detta inlägget direkt när dom kommer.



Sanna om:
Otroligt roligt med utbildningen. Grattis!!! Känns tufft förstår jag med Alex men i långa loppet blir detta bäst för honom också eftersom du får jobb!

Hur träffades du och killen?

Har alla polisanmälningar och hela den baletten lagts ner eller vad händer?

Kram

Svar:
Tack! Ja det är det bästa för alla känner jag.

Vi träffades igenom internet.

Ja dom är väl under utredning antar jag. :)
Jag har inte hört någotning på en månad nu. Men sånt tar ju alltid sånt tid.



Lova
:
Dricker Sebastian fortfarande ur pip-mugg? Varför?, han är ju 3,5 år...
Svar: Ja han dricker ur pipmugg ibland, han dricker oftast ur glas.
Ofast när han dricker ur pipmugg så är det för att han sitter i soffan och jag inte vill att han ska spilla.




Anonym:

Hur länge har A och du varit tillsammans nu? Verkligen jätte kul att du träffat någon!!:D

Svar: Vi har vart tillsammans i två månader nu. :)
Ja det är kul. Allt känns helt rätt med Anton.


Kommentarer
Postat av: Lova

Dricker Sebastian fortfarande ur pip-mugg? Varför?, han är ju 3,5 år...

2012-01-12 @ 10:51:41
Postat av: Anonym

Hur länge har A och du varit tillsammans nu? Verkligen jätte kul att du träffat någon!!:D

2012-01-12 @ 16:13:11
Postat av: Sanna

Otroligt roligt med utbildningen. Grattis!!! Känns tufft förstår jag med Alex men i långa loppet blir detta bäst för honom också eftersom du får jobb!



Hur träffades du och killen?



Har alla polisanmälningar och hela den baletten lagts ner eller vad händer?



Kram

2012-01-13 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback