Slänger in ett inlägg.

Jaha, nu behöver jag skriva lite.
Kommer lägga in inlägg lite då och då här. Men inte så aktivt som innan..

Barnen somnade som vanligt duktigt,
och varje kväll när dom somnat, när det är tyst och lugnt.
När jag har tid för mig själv, duscha eller vad som helst..
Ja då blir jag nedstämd och lite ledsen.. Jag föstår inte varför det är så.
Om dagarna är allt jätte bra, det är just bara när dom sover..
Tror jag måste försöka komma på anledningen till det, så jag kan göra nått åt det.
Och när det blir så har man ju ingen större lust o göra något heller..

Idag har jag iallafall städat och plockat hela eftermiddagen.
Det har kommit magsjukan till Sebbes dagis nu, en flicka hade spytt precis brevid Sebastian när dom åt mat.. Trevligt och mysigt.. Så det är vad jag har o se fram emot nu.. Magsjukan.. Igen
Jag hoppas bara att Alex inte får det, för hans lilla kropp klarar aaaldrig det.


Kommentarer
Postat av: mamma till t

känner igen de där, kan också bli ledsen o nerstämd när T ha somnat o de är alldeles tyst. kanske är de för att de är först då man ha "tid" att vara nedstämd o ledsen.



usch magsjukan är ingen höjdare, hoppas alex klarar sig ifrån de, o du med för den delen

2012-02-01 @ 08:58:28
Postat av: Ny läsare

Är du ensamstående eller har du man?

2012-02-01 @ 09:19:16
Postat av: Amanda & Berntyboy

Sån jäkla trist med magsjuka! :(

2012-02-01 @ 10:55:52
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback