Full rulle!

Idag så har vi vart hemma hos mamma, hjälpt henne massor med uteplatsen, träd och buskar!
Sebastian ville minsann inte följa med hem ikväll. Han skulle sova hos mormor, och vi skulle åka hem själva, punkt slut. Hahah.. Mamma blev så glad för att han ville stanna hos henne.
 
Imorgon har vi dock inget planerat. Men det blir säkert mat hos mamma igen. :)
Sen på måndag morgon åker Anton till Vetlanda och vi ses inte på en hel vecka..
Vi har ju haft lite mer än 3 veckor i streck tillsammans nu.. Och det har verkligen fungerat så otroligt bra.
Det är när vi är ifrån varandra det blir tjaffsigt.
 
 
Nu ligger Anton och nattar Alexander, och sen så blir det myskväll med godis och TV. 
Jag är helt slut efter allt arbete idag, så jag kommer nog somna väldigt tidigt.
 
Jag kan inte minnsas när jag mådde såhär bra senast..
Hoppas alla mina noga utvalda läsare är MINST lika lycklig som jag är!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback