Livet leker.

Hallå!
Vi har haft en jätte trevlig midsommar firat med Alex Gudmor Hanna, och Antons kompisar.
Mycket trevligt.
Idag har jag vart på Af och tvättat 6 maskiner tvätt!!
Mycket som ska packas ner i kartonger, som jag verkligen vill ska vara helt rent och fint.
 
Jag har även börjat stotera och grejja mycket här hemma.
Syskonvagnen ska ju säljas nu, tur att Anton jobbar på Babyproffsen, han kan ju allt om vagnar.
Så just nu har han den på jobbet och fixar med. Byter grejer och sånt som jag inte förstår mig på.
Jag har tvättat klädslen till liggdelarna.
Babytravel syskonvagn RÖD.
Till vagnen är ju.
*Två liggdelar, En röd och en svart.
*Regnskydd
Sen har jag ju vidskydd och sådant till med.
Tänker sälja den för samma pris som jag köpte den. 4500 Kr.
Nu har jag ju även en liggdel till, som inte var med när jag köpte den.
Plus att Anton då byter däck bland annat... Hela klädslen till vagnen har han ju tagit bort med, så jag ska tvätta alltihop i helgen. Vagnen kommer bli som ny. Anton räknade ut att vagnen+alla tillbehör hade kostat över 8000 nytt.
Så tycker halva priset är ganska bra. ;) Ren och fräsch i begangat skick! Så hör av er om ni är intresserade. Vagnen kan ju hämtas i både Vetlanda och Växjö.
 
Annars så håller jag på att soterar alla kläder och lägger i kartonger som jag har märkt med storlekar.
Alla kläder som inte används fast är fina ska ner i kartonger. Alla babykläder är fint soterade och ligger där och väntar på bättre tider. Haha..
Och andra kläder som är försmå har jag soterat upp i ''spara'' - ''slänga''  och ''skänka bort'' högar. Bara de fina/praktiska kläderna som jag har sparat.
 
I helgen ska vi städa ur mitt förråd och slänga allt som ska slängas i lägenheten, från vissa möbler till leksaker,kläder, ja allt! Kommer även sälja saker som är i fint skick, men de mesta kommer jag ge bort.
-> Kommer lägga upp det som jag ska ge bort i bloggen. Så håll ögonen öppna!
Längtar tills denna helgen är över och allting är slängt och BORTA UR MITT LIV! :)
Ska verkligen försöka göra så mycket som möjligt innan flytten, så man enkelt kan packa o ge sig av när den dagen äntligen kommer!
Längtar verkligen tills vi flyttar, kommer bli så underbart att få bo ihop med min kärlek och skapa ett nytt liv i vetlanda med mina älskade pojkar! 
 
Jag mår verkligen bra just nu, alla elaka kommentarer rör mig inte i ryggen. Och det känns bra, innan har jag tagit illa upp när jag fått kommentarer.. Men nu ger dom mig mest ett gott skratt och får mig möjligen lätt irriterad, mest över att folk inte har så mycket vett i huvudet.
Mitt liv kanske inte är perfekt eller ett sånt liv som ''man ska ha'' , de flesta tycker ju att jag är sinnessjuk som har barn med två olika killar, och är tillsammans med en ny kille nu.
Och jag har inget jobb och allt vad folk nu kan komma på.
Men jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, jag mår bra med mitt liv. Jag är väldigt lycklig, så kan inte folk glädjas med mig istället för att hata mig?
Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna hat heller, jag är ju världens mest lugna människa.
Jag går knappt aldrig utanför dörren utan pojkarna!
Det är ju de ända jag gör, tar hand om barnen,lagar mat, städar, diskar och tvättar. Lever mitt liv bara, precis som de flesta andra mammor. Förstår inte vad jag har gjort folk.
Jag har inga direkt fiender, uppenbarligen inte vad jag vet iallafall.
Möjligen Alexanders pappas familj och möjligen Thobbe och Tilda.
Annars så är jag en person som är lätt att ha o göra med. Självklart kan jag vara lite provocerande ibland, det kan jag stå för. Och det gör jag ju med vilja. Lite åsikter måste man få ha ibland, och yttra sig om dom.. 
 
Men nog om det.. Blev ett långt inlägg idag! Hoppas ni orkat läsa det.
 
Imorgon kväll så åker vi till Anton iallfall, för vi saknar honom, och Alexander är inte sig själv utan Anton.
Sebastian sa till mig idag att han ville åka till honom, så ja.. Det regnar ju lika mycket där som här. :)
 
Och sen självklart måste jag ju tillägga att jag verkligen blir glad av alla stöttande/peppande/trevliga/snälla kommentarer jag får. Det betyder verkligen jätte mycket för mig. ♥
 
Hoppas ALLA mina läsare (även ni som hatar mig) mår lika bra som jag!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

din äckliga slyna du vet inte hur skönt det kommer att bli att slippa dig o dina jävla barn
kommer hålla koll på dig när du flyttar till östanskog.. det nya området... jag säger bara det håll koll på dina horbarn spec alex

2012-06-27 @ 10:57:49
Postat av: Anonym

ska bli så skönt att slippa dig o dina jävla horbarn spec alex..
vet precis vart du kommer att flytta så tro inte att allt bra jag kommer hålla ögonen på dig vid det nya området östanskog din äckliga slyna

2012-06-27 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback