LÖRDAGAR är väl ändå bäst?

Hej hej. :)
Har haft en jätte bra dag idag.
Igår kom Elvira hit till oss, och barnen har det så himla roligt ihop.
Hon ska sova här inatt igen, för hon vill inte åka hem. Haha.

På förmiddagen har alla barnen vart hos min mamma, jag och Anton har haft lite ensamtid. Vi gick på samarkand och kollade kläder, åt ihop, och sen så körde vi hem och var själva en stund här, kramades och sånt.. ;)
Det är ju inte ofta vi får vara själva, 2 nätter på 7 månader och 3 halva dagar själva sammanlagt.
Sen åkte vi o hämtade alla barn, stannade en liten stund hos mamma bara.
Nu så spelar alla tv spel och leker.
Ikväll så blir det väl lite god mat och när barnen sover så ska vi ha lite filmkväll.
Men nu så ska jag gå och tvätta lockarna ur Elviras hår och klippa henne lite. :)

Puss på er. Hoppas ni har det lika trevligt som jag har, med huset fullt av barn. Precis som jag vill ha det!

Och tack för att jag får så snälla kommentarer.





Kommentarer
Postat av: Annie NY LÄSARE

Vem är flickan?

Trodde bara du hade två barn.

Söt va hon iallafall

2012-06-04 @ 08:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback