Ny vecka , nya bekymmer. :)

Måndag idag då.. Och idag har jag vart på stan och uträttat en den ärenden..
Bland annat vart på arbetsförmedlningen och skrivit in mig igen.. Det känns bra..

Känns som att man har 1000 saker att göra innan flytten. Mycket som ska soteras och slängas!
Näst nästa helg ska jag och anton gå igenom mitt förråd.. haha.. kommer ta en hel dag. Köra med skit till tippen..
Och så ska vi ju ''renovera'' köksbordet.. Slipa och måla det vitt..
Kläder och leksaker och annat som ska soteras och säljas/slängas/skänkas bort..
:) Kul kul!..

Det som känns mindre kul är ju dagis grejerna..
Sebastian får sluta på sitt dagis som han älskar! Och Alexanders dagis plats får sägas upp i väntan på en ny i Vetlanda.. Puuh..
Men det ska nog gå bra.. Det blir ju bättre sen..


Nu så ska jag laga mat till pojkarna och städa och diska. :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara säga att jag har anmält dina barn till soc.. barn ska inte få växa upp med en slyna till mamma....

2012-06-20 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback