Söndag!

Jag har så mycket att göra just nu. När jag ska sova får jag intala mig själv att jag måste tänka på INGENTING för att vila huvudet en stund.. Aldrig har det vart skönare att gå och lägga sig.
Denna veckan blir väl värre eftersom plugget drar igång.. Mycket att lära sig på kort tid, jag hoppas verkligen att jag ska klara att hålla alla bollar i luften och hinna med allt!
 
I Fredag var jag och tjejerna med i Tidningen.
Det går bra för oss faktiskt.
 
 
Man ser ju sådär lagom snygg ut
 
 
Och denna helgen har det vart full rulle, mamma och hennes väninna var här i Lördags, jag bjöd på smörgåstårta, först gången i mitt liv som jag gör en själv. Och fyfan vad god den blev, långt över förväntan!
Idag så var vi hos Antons mamma som fyllde år och åt mat,glass och tårta. Så nu är vi helt slut, barnen har sovit sedan 19:00. Men det är snart dax att fylla på med smörgåstårta också innan vi ska krypa ner i sängen.
Imorgon är det ju dagis och skola för mig.
 
 
 


 
 
 
 
 
Bebisen mår toppen i magen och för en gångs skull så känner jag fosterrörelser tidigt!!!
Med Sebbe vart det i vecka 19, Alex samma eftersom jag hade moderkakan i framvägg.
Denna gången så känner jag redan nu! Det var några dagar sedan jag kände de första gången, så runt vecka 15+3. Tycker det är så mysigt och framför allt lugnande! Jag slipper känna oro.
Igår gick jag ju in i vecka 17, 2 veckor kvar till RUL.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback