Torsdag.. Nedräkning 4 dagar imorgon!

Jag har haft fullt upp hela veckan.
Denna helgen ska jag vila upp mig riktig ordentligt.
Igår och idag var extra jobbiga.
Det är så skönt när Anton kommer hem från jobbet.
Idag kunde jag gå och ställa mig i duschen..
Sån jävla lyx när man har vart ensamstående så länge och inte kunnat göra sånt..
 
Jag var hos gynläkaren idag också.
Jag har sånna satans förvärkar, jag hade en liten infektion så jag fick penicillin,
Och förvärkarna är normala, för varje barn blir allt sådant tydligen värre.
Inget som jag märke alls med Alexander dock..
Foglossning har jag till förbannelse med ju, det hade jag heller inga problem med under Alex graviditet.
 
Bebisen mår bra iallafall, otroligt livlig, vilket jag redan märkt med alla sparkar.. och gud så söt.
Fick se den i profil idag...Synd att Anton inte fick se det, men imorgon är det ju bara 4 dagar kvar till rul så då får han också se.
Vi har faktiskt kommit överens om ett namn nu.. Men det är hemligt. Haha.. Eller två namn har vi ju, ett pojk och ett flick. Men jag vet ju att det är en pojk.;) Och jag tyckter de syns på bebisens utseende att det är en ******,men det återstå att se.
 
 
På lördag är det vecka 19 redan!
 
och detta är magen förra veckan. 18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback