Hej hå kämpa på!

Här packas de upp och donas..
Vi har ju fått upp de mesta och de viktigaste. Nu är det ju mest bara inredningsaker kvar..
Tänker lägga upp bilder när vi är helt klara.
 
Idag har vi börjat med renoveringen av mitt köksbord.
Slipat och grundmålat. Sedan ska vi köpa vita stolar till bodet med. :)
Just nu använder vi Antons lilla svarta bord, som man knappt får platts med frukost maten på. *Frustrerande*
 
Sebastian är hos sin pappa i helgen, men han trivs så himla bra här redan! Han är så glad över sitt lilla hus och stolt över sitt nya rum och sin EGNA Tv och sitt aldeles egna Wii. Som han har, och inte lillebror! För han är ju en så stor kille nu! :)
På måndag börjar dom inskonlingen på sitt nya dagis, det ska bli så himla roligt.
 
Mina planer just nu är att söka jobb och kommer snart att börja på komvux, ska läsa klart min matte B och lite andra ämnen så jag kommer upp i 50% studier.. Om jag har tur kan jag komma in på undersköterskeutbildningen som hålly på en månad nu.
Får helt enkelt se vad det blir. Ska iallfall bli så OTROLIGT skönt göra någonting, komma ut!!
 
Nu är det lite lördagsmys, Alex är inte riktigt kry så han sover redan djupt. :)
Bakadpotatis blir det här aldeles strax... Mums...
 
Önskar er alla en trevlig Lördagskväll. :)

Kommentarer
Postat av: Linda Davidsson

HEJ!! Gud va länge sen så snubbla ja in på din blogg....du ha fått en till o vänta en tredje?? jädrans så skoj så kul att se att du må bra... Hoppas du kommer i håg mig..:) E bloggen lösen skyddad? El skriver du lite nu förtiden? Hoppas allt e bra kram Linda

2012-10-16 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback