Kommentarer

Anonym:
Alexanders pappa är Ted, Sebbes pappa är pontus ochyu bebis pappa är anton.. skriv sanningen
 
Svar: Sriv sanningen? Har jag någonsin på min blogg stuckit under stolen med att Ted Eriksson är Alexander Biolodiska pappa??
Har du läst min blogg så vet du att jag skrev ut det redan innan Alexander var född.
Men det är skillnad mellan att vara en biolosk pappa och vara EN PAPPA.
Anton är den personen som har tagit papparollen för Alexander, Anton är den personen som han ser som sin pappa. Hade Ted velat vara Alexanders pappa så hade han ju vart det. Men så är inte läget.
 
Undrar ibland över vad det är för IDIOTER som läser min blogg..
 
 
 
Jag har för mig att du skrev om att du satte in en P-stav i armen efter Alex födelse, eller när du träffade Anton kanske det var? Blev du nu gravid trots det eller hade du tagit ut den? är detta barn planerat?
Jag har absolut inga fördomar mot er, jag tycker ni är jätteduktiga och dina barn har tur, som har just dig som sin mamma.
 
 
Svar: Jo jag satte in P-stav när vi blev tillsammans och sen tog jag ut den i juni. Hade den i 7 månader ungefär.

 

 

Kommentarer
Postat av: Lina The One And Only

Men ursäkta? Du som säger att "Ted" är Alex pappa. Ja men? var är han då? är det ens VÄRT att nämna? HAN VILL JU INTE VARA PAPPA! ANTON är ALEX PAPPA! "TED" är bara en kille som bidrog med spermier (biologisk pappa på PAPPER) och avskrev sig "ungen"..! lägg ner ert jävla sätt.

2012-10-21 @ 20:49:10
URL: http://ekesrydh.bloggplatsen.se
Postat av: Wictooria

Javisst är de så lina. Du har så rätt!

Hopplöst att folk inte kan ge upp...

2012-10-21 @ 20:53:54
URL: http://wictooria.blogg.se
Postat av: Anna

Herregud Anonym var är Alex pappa då ? Varken han eller hans familj bryr ju sig ,så det är klart att Anton är Alex pappa. Kul att ni har det fått det så fint Wictoria och att du har hittat Kärleken i en sån fin kille som Anton. Grattis till det nya lilla livet som komma skall

2012-10-21 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback