Skallebank

Ohh. Denna dagen är inte så rolig..
Barnen gick och la sig jätte tidigt igår och har sovit oroligt i vår säng sedan ungefär 00:00.
Så jag har inte fått så mycket sömn, hade redan problem med o sova sedan innan dom trampade in i sängen..
Fick iallfall sova från 7-8:30 tack vare att Anton gick upp med dom och gjorde dom i ordning för dagis. <3
Jag har ju problem med mitt HB (järn) denna graviditeten, som jag inte haft med de andra.
Och det är de som ger mig huvudvärk..
Jag tar niferex och så dricker jag blutsaft, min mage klarar inte av niferexen, så jag varvar.. :( Inte så jätte bra men jag kan inte ta mer än 1 niferex varannan dag, helst inte ens de.. För magens skull, men jag ska öka i takt med att magen vänjer sig. Blutsaften tar jag de dagarna som jag inte tar niferex eftersom det är så snällt mot magen.
 
Barnen är på dagis till 15:00 idag. Så jag ska käka lite frukost nu, för andra gången, hänga tvätt och sedan sova en stund innan jag målar klart köksbordet.
Jag hoppas verkligen att alvedon och mycket dricka kan hålla den värsta migränen borta så jag orkar göra allting idag.
Längtar tills järnvärdet blir bra så huvudet hänger med igen.
Förstår verkligen inte varför järnvärdet är så dåligt denna graviditeten...
 
Denna veckan ska jag fixa skolböcker också.. Det får jag inte glömma.. för nästa vecka börjar pluggandet! Åh måtte järnvärdet stiga i höjden tills dess ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback