Tisdag!

Åååå du älskade huvudvärk, försvinn!!
 
 
Igår hade jag fullt upp och hjärnan gick på högvarv hela dagen.
Jag och två andra tjejer håller på med ett litet projekt här i Vetlanda Kommun!
VI försöker starta upp ett katthem och det går verkligen jätte bra, vi får så himla bra respons.
På tisdag ska vi träffa en karl från kommunen för att diskutera sponsring av lokal. Toppen!
Mycket lagar,regler och tillstånd som jag suttit och läst igenom igår innan vi tjejer hade möte.
Men nu är vi nästan helt klara med ansökan till Skatteverket om att bli en ideell förening och få organisationsnummer.
 
Annars går det bra, jag har suttit och beställt böcker nu i Psykologi och Samhäll..Trevliga 871 kr gick de på..
På måndag börjar plugget när höstlovet är slut!
 
Nu ska jag laga mat, hänga tvätt och duscha.
Sen ska jag till veterinären med en katt som jag tar hand om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback