Vecka 27!

 
Nu är det bara 12 veckor kvar! =)
Jag längtar ihjäl mig!!
 
Nu har vi faktiskt det mesta till henne. :)
Känns så skönt. Och vi kommer ÖVERENS om allting! Haha.
Att man kan bestämma ihop är ju en stor fördel. ;)
Tänkte ta lite kort på alla hennes kläder och lägga upp! =)
Det mesta är begagnat, fina begagande kläder!
Och tack vare att jag gillar begagnat har vi kommit billigt undan! ;)
Bilder på kläder och saker kommer i nästa inlägg lite senare idag.
 
Jag var hos läkaren i torsdags.
Jag har ju tyvärr fått de GBS som de flesta fasar för, jag orkar inte skriva om det, så ni får googla på vad det är.
Just nu går jag på penicillin och extra kontroller för att se till att allt är bra hela tiden.
Vid förlossningen kommer antibiotika via dropp sättas in för att förebygga att bebisen ska få bakterien vid födslen.
 
 



Såfort jag får pengar ska jag köpa denna SUPER fina filten från LINDEX, Jag ÄLSKAR DEN.
Det ska bli den första filten jag sveper om henne med. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback