Frågestund!

Har inte så många läsare längre men ändå.:P
Kör på det.
Svarar på precis ALLA frågor helt ärligt. :)


Fortsätt fråga.





Frågor o svar:

Anna:
Tänker du ta reda på om det är en Tjej/Kille? Har du och Sebbe några namnförslag:). Hoppas ditt illa mående försvinner snart. Vill också passa på och skriva att jag tycker du verkar vara en Duktig Mamma som tar jättebra hand om din lille kille och ändå orkar med och skaffa en liten till det är ju mycket att ta hand om som ensamstående.Kram


Svar: Ja det tänker jag faktiskt göra. :D har inte fått någon tid till rul än men det blir väl i slutet av sep/början av okt. :) Tror att det är en kille till men det hade ju vart kul med en flicka och en pojke. Men jag blir glad bara barnet är friskt. Illamåendet börjar försvinna men nu har jag fått foglossning! Oturen förföljer mig, men det är värt det! Tack så mycket, det blir säkert rätt tufft i början men ALLT går! Kramkram

Juste namn med.
Om det blir en tjej har jag funderat på Nora, Linnea jag gillar alva men har en jag känner som har en dotter som heter så. så det känns fel. Gillar Elva, Lily,Leia. Det är så lätt o hitta tjejnamn, svårare med pojknamnen.

Om det blir en pojke så blir det Phineas (finias) eller Alexander, Maximilian tycker jag också om. :)




Guess who! =):
Knulla med skydd?
Då är det ju för fan ingen action...
Då kan man ju lika gärna som sagt tidigare framföra analknull. Dessutom så i Sverige är det faktiskt lagligt att ha sex. Man behöver inte inseminera sig. Här i Sverige. Insemination görs ofta av kvinnor som inte är intresserade utav att ha någon far till sitt barn. Vilket kan låta mer hemsk.
Känn själv. Som bästa mamma, låter man väl hellre att "fadern" far illa än sitt älskade barn?
Nu var ju inte detta heller tänkt att Wickan skulle bli gravid så hade Wickan nu velat ha barn så ja, då¨hade hon väl kunnat skaffa sig en ordentlig kille. Det finns ju inte bara två stycken?
Jävla snack! Knip käft. Inseminera dig en ny hjärna med lite empati i....
Svar: Hahahaa-haha-haa Garvar ihjäl mig. Skaa vi gifta oss o skaffa fler barn?
15 Augusti, 21:20







Anonym:
Tycker inte du att båda 2 ska vara med på att behålla barnet?

Diskutera? vad ska man diskutera?
Alla människor får ha åsikter men man behöver INTE uttrycka sig om om dem. Lika bra.
Jag menar vad ska man diskutera, du har ju redan ett barn, skaffa hundra till.. Det är lika bra. Nog för att snubben bör veta att han måste ge dig cash va för barnet. Mer smink till brudarna för pengarna. Dessutom varför ska man diskutera sittandes, när man kan ligga eller stå eller framföra analtsamlag? Äsch. Ät bajs. Wickan ska ha barn.. Det är bara till att acceptera! Bananskal!

Tack för mig!
/ Soffan är vit




Svar: Haha. ägande








15 Augusti, 11:55
anonym:
Hej!

Är det inte bättre att inciminera sig istället för att förstöra livet för sådana som inte vill ha barn?




Svar: Man är två om att göra ett barn. tjohej. Vill man inte ha barn kan man använda kondom också. Varför inciminera sig när det är gratis o knulla? :D
15 Augusti, 11:11








Anonym:
Tycker inte du att båda 2 ska vara med på att behålla barnet? alltså sitta ner o diskutera om man ska behålla det elr ej ????



Svar: Klart man ska diskutera saken. Men om båda vill två olika saker, och man inte kan enas om någonting hur mycket man en pratar om det, vad ska man göra då? Ska jag tabort det bara för att han vill det? Eller? Vad är rätt o vad är fel? Det är ju 50/50 i ett sånt läge och klart att jag går på vad jag känner då. Vill jag inte ta bort det ska jag inte tvinga mig själv till det. I slutet är det ju min kropp och mitt val. Man är två om att GÖRA ett barn redan från början.


Nicole:
I huvudet på en 19 årig mamma : den sista

Om wictoria vill behålla och pappan inte vill så är det ju inget gemensamt beslut?
ett gemensamt beslut är ifall båda är med på en sak, inte två olika saker
13 Augusti, 20:00




Anonym
va andra barnet planerat?

och va sebbe det:)

Svar: Nej Ingen av graviditeterna var planerade. Men för mig spelar det ingen roll.



13 Augusti, 18:35
Sandy 21 om
Vad sa killen när du sa att du var gravid :)

Ger dig all lycka:)

//Sandy 21

Svar: Ja jag är ju inte tillsammans med pappan, långt ifrån.
Han blev inte glad.

Tack så mycket!:)



13 Augusti, 18:16
Anna om
Då måste jag få fråga Var finns den nya bebisens Pappa? Är han inte intresserad alls? Träffar lille Sebbe aldrig sin Pappa:) Hoppas allt blir bra med Brännskadan
Svar: Han är inte ett dugg intresserad. Han vill inte ens veta när den är född eller se den eller någonting. Han har helt tagit avstånd. Jag antar att han är hemma där han bor i lenhovda. haha

Jo sebbe träffar sin pappa, men det har varit problem med honom i och med att han inte sköter sina tider osv. Står lite om det i detta inlägget. : http://wictooria.blogg.se/2010/july/hos-mamma.html

tack :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Då måste jag få fråga Var finns den nya bebisens Pappa? Är han inte intresserad alls? Träffar lille Sebbe aldrig sin Pappa:) Hoppas allt blir bra med Brännskadan

2010-08-13 @ 17:58:18
Postat av: Sandy 21

Vad sa killen när du sa att du var gravid :)



Ger dig all lycka:)



//Sandy 21

2010-08-13 @ 18:16:07
Postat av: Anonym

va andra barnet planerat?



och va sebbe det:)

2010-08-13 @ 18:35:38
Postat av: Anonym

Tycker inte du att båda 2 ska vara med på att behålla barnet? alltså sitta ner o diskutera om man ska behålla det elr ej ????



2010-08-13 @ 20:00:12
Postat av: I huvudet på en 19 årig mamma

den sista



Om wictoria vill behålla och pappan inte vill så är det ju inget gemensamt beslut?

ett gemensamt beslut är ifall båda är med på en sak, inte två olika saker.!

2010-08-14 @ 17:53:38
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: anonym

Hej!



Är det inte bättre att inciminera sig istället för att förstöra livet för sådana som inte vill ha barn?

Tycker för det andra att när man skaffar barn så ska man kunna försörja dom..man knulla med skydd

2010-08-15 @ 11:11:43
Postat av: Anonym

Tycker inte du att båda 2 ska vara med på att behålla barnet?



Diskutera? vad ska man diskutera?

Alla människor får ha åsikter men man behöver INTE uttrycka sig om om dem. Lika bra.

Jag menar vad ska man diskutera, du har ju redan ett barn, skaffa hundra till.. Det är lika bra. Nog för att snubben bör veta att han måste ge dig cash va för barnet. Mer smink till brudarna för pengarna. Dessutom varför ska man diskutera sittandes, när man kan ligga eller stå eller framföra analtsamlag? Äsch. Ät bajs. Wickan ska ha barn.. Det är bara till att acceptera! Bananskal!



Tack för mig!

/ Soffan är vit

2010-08-15 @ 11:55:14
Postat av: Guess who! =)

Knulla med skydd?

Då är det ju för fan ingen action...

Då kan man ju lika gärna som sagt tidigare framföra analknull. Dessutom så i Sverige är det faktiskt lagligt att ha sex. Man behöver inte inseminera sig. Här i Sverige. Insemination görs ofta av kvinnor som inte är intresserade utav att ha någon far till sitt barn. Vilket kan låta mer hemsk.

Känn själv. Som bästa mamma, låter man väl hellre att "fadern" far illa än sitt älskade barn?

Nu var ju inte detta heller tänkt att Wickan skulle bli gravid så hade Wickan nu velat ha barn så ja, då¨hade hon väl kunnat skaffa sig en ordentlig kille. Det finns ju inte bara två stycken?

Jävla snack! Knip käft. Inseminera dig en ny hjärna med lite empati i....

2010-08-15 @ 21:20:43
Postat av: Anna

Tänker du ta reda på om det är en Tjej/Kille? Har du och Sebbe några namnförslag:). Hoppas ditt illa mående försvinner snart. Vill också passa på och skriva att jag tycker du verkar vara en Duktig Mamma som tar jättebra hand om din lille kille och ändå orkar med och skaffa en liten till det är ju mycket att ta hand om som ensamstående.Kram

2010-08-16 @ 06:37:00
Postat av: Anonym

Var du o pappan till bebisen i magen tillsammans eller var det bara en engångsgrej?

2010-08-18 @ 20:13:37
Postat av: anonym

Hej

Vem är det som är pappa till barnet? du kanske inte vill skriva det men är lite undrande. Varför vill han inte ha med barnet att göra?

2010-08-31 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback