Utkast: Dec. 31, 2010

Linn  om Elina :D:
Är det själva amningen som gjorde ont menar du? För i sådana fall har jag ett superbra tips..

Svar: Nej det var lixom runt brösvårtorna och på bröstvåtorna, skavet och detta. :/



Anonym om Längtar till sommarn..:
Varför de då? För att han inte vill ha barnet lr har han gjort dej illa på nått sätt?
Svar: Nej han har inte gjort mig illa fysiskt. Men jag tycker att han är en idiot, och jag tycker att han beteer sig så illa, jag skämms över honom. Jag PERSONLIGEN tycker det är fel det han gör. Tycker inte att man skiter i sitt barn.. Jag trodde mer om honom, han var den sista personen som jag trodde kunde göra så. Han verkar väldigt omtänksam osv, vettig människa. Men de tycker jag han motbevisat ganska bra. Han är jävligt egoistisk.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jamen då har jag ett superbra tips! OM du vill höra?:)

2011-01-01 @ 00:27:11
URL: http://linnsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback