Kommentarer



Monica nybliven fru till Jonas!  om :
Nu har jag inte hängt med på allt som har skett här men jag vill gärna säga att Theodor brukar oxå äta micro lasange när jag & Jonas äter det. Va fan e det för människor som kommenterar?
Theodor är exakt lika gammal som Sebbe och Theo åker fortfarande vagn eller står på ståbrädan. Beror på vad han gjort under dagen om han orkar att stå eller inte.
Stå på dej tjejen, jag hejar på dej =)
Kramar


Svar: Ja jag förstår inte varför det är så dålig mat? Då är ju burkmat också dåligt? Men det är de ju inte?
Humm.. Förstår inte riktigt.. Men personen som skrev dedär har nog inga barn. :) Ja det är väl klart att 2åringar åker vagn. 3 åringar också.
Tack, kraaamar!




   
J om
Jag tycker för det första ang. Thilian och sebbe att sebbe ser mycket äldre ut och verkar vara en väldigt stor kille i huvudet:) och att han åker vagn, vad fan gör det? En 2,5 årings kropp orkar ju inte springa hur mycket som helst. Sen är det ju faktiskt så att blir ett barn mycket aktiverat psykiskt och får jobba med hjärnan så orkar dom heller inte springa så mycket, för det gör dom trötta också! Jag har ju inte träffat sebbe någon gång, men t där emot och kan ju inte påstå att jag tycker t är någon överdrivet smart treåring, han är nog inte bättre än något annat barn i hans ålder.


Svar: Precis, en 2åring orkar inte gå en hel dag på stan. Och dom är aldeles för stirriga för att gå snällt brevid mamma och hålla handen. :) Kan vara jätte farligt o släppa en 2åring på stan! Alla barn är goa o duktiga på sina egna vis.




11 November, 11:21  
  en kärlekssaga  om Trött...:    
 
Jag har nog missat en del men hur känner du och Nicole varandra?



Svar:Vi lärde känna varandra genom pappan till min son. Vi var gravida samtidigt.





10 November, 22:00  
  Tina om Ang..:
Jag vill inte lägga mig i på något sätt jag bara undrar hur anonym tänker när hon/han säger att Thilian går och inte åker vagn. Menar du att ett barn som nästan är 2½ år inte ska åka vagn eller vad menar du? Jag skulle ju aldrig låte Leo gå fritt inne i stan!

Svar: Jag det kan man undra. Sebastian får gå fritt små korta stunder, annars blir han utråkad. Men det krävs fullkoll hela tiden på honom och han måste hålla mig i handen eller hålla i vagnen. Men som sagt, personen som skrev inlägget har nog inga egna barn. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback