Svar på Kommentar

hanna om Arg.:

jag kan hjälpa dig lasta av med sebbe nån dag i veckan om du vill :) . bara ta det lugnt och fixa dina saker! vi måste träffas snart så kan vi prata om allt :)


Svar. <3 du är för snäll. Ja vi får ses snart. säg till när du kan ! kramar.

LINA=) om Arg.: Men varför behåller du ett barn till när du inte ens kan hämta ut din medecin själv för du inte har pengar? Jag förstår att man kan bli oplanerat gravid en gång och det är klart man ska få hjälp då men varför gör du om detta igen? Det kommer ta lång tid innan du kan jobba och försörja dig ju :(

Jag menar bara väl för jag tycker så synd om dig att du ska ha det så där jobbigt och inte kunna hämta medecin som gör att du mår bättre!

Kram och fortsätt kämpa på!

Svar:Ja detta är väl inget jag rekomenderar andra. hehe. Men efter regn kommer solsken. :) Allt är värt det i längden, man får lixom se de så. Just nu är det jobbigt och stressigt. Men det kommer bättre tider sen och då kommer jag vara lite starkare än alla andra. :)

kram








Anonym om Svar på Kommentar:
Jag tycker du verkar vara en toppenmamma åt Sebastian. Klart det blir kämpigt som ensamstående till två barn snart, men det klarar du :)

Sen det där med ekonomin, det löser sig :) Du har soc nu, men om några år kanske du är högt utbildad och är den som tjänar mest, trots 2 barn, ung och en gång levt på soc :)

Lycka till!




Svar:
Tack så mycket.
Kul med lite snälla kommentarer för en gångs skull. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du verkar vara en toppenmamma åt Sebastian. Klart det blir kämpigt som ensamstående till två barn snart, men det klarar du :)



Sen det där med ekonomin, det löser sig :) Du har soc nu, men om några år kanske du är högt utbildad och är den som tjänar mest, trots 2 barn, ung och en gång levt på soc :)



Lycka till!

2010-11-25 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback