..........

xxx om Stackars Sebbe:
Börjar det inte gå till överdrift tycker du? Du kanske skulle skaffa klippkort på akuten?

Vad gjorde dem åt hans pung då? Typ titta på den och skickade hem er? Gav er värktabletter?

Ska du skälla på dagis? Tror du att Sebbe är det enda barnet där? Han kanske inte hade så ont när han slog sig, och därför märkte dem inget.

Och förresten, vilken söt liten pojke den minsta


svar: vad menar du med det??
Jag är rädd om mina barn, ringer alltid till sjukvårdsrådgivningen om dom blir sjuka.
Och säger dom att man ska ringa till akuten gör man ju det, eller om man ska åka dit.
Så du tycker inte att jag borde gå till akuten med en uppsvullen blåslagen pung?
Vet inte vad du har för erfarenheter med barn, men efter det så fick jag lära mig att man alltid ska ta uppsvullnad vid slag på pungen allvarligt och åka direkt till akuten om man märker något sånt.
Jag åkte dit aldeles för sent enligt dom, hade det vart allvarligare så hade det kunnat vara för sent.
Den smällen som han måste ha fått för att det ska ha kunnat bli så illa måste ha vart rejäl, och jag vet inte om du är kille eller tjej, men alla vet att det gör hemskt ont när killar slår i pungen. Så jo, dom borde lagt märkte till det tycker jag!

Ursäkta mig om jag låter otrevligt men jag tycker inte att JAG gör något fel alls i denna frågan..

Kommentarer
Postat av: EMilia

Jag förstår exakt hur du känner. När min son har minsta blåmärke så frågar jag dagis vad som hänt.

Om dom inte kan hålla koll på alla barn då får dom skaffa mer personal. Du ska inte behöva oroa dig när du lämnar ditt barn på dagis. Det ska vara en trygghet både för dig och ditt barn. Det kunde ha varit värre bättre att du ringer sjukvårdsupplysningen en gång för mycket. Tycker du är skit duktig på allt du gör. Beundrar dig väldigt mycket.

2011-04-28 @ 09:01:11
Postat av: va....

Hur kan man uttrycka sej så jävla fult att den lille pojken är söt! Den store är precis lika söt fy för sådana kommentarer.

Och du gjorde alldeles rätt de är allvarligt med slag på pungen.

2011-04-28 @ 09:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback