Lördag kväll-

Jaha, jag har inte gjort någonting typ.
Vart ute och Lekt med Sebastian och sånt, mamma har haft Alexander medans vi vart ute. :)
Kul o leka med Sebastian en stund utan att behöva tänka på Alex.

Jag vetifan vad jag lagt min kamera heller, jag har inte letat någe värst heller, för den delen. :P

Barnen är fortf lite förkylda, rinniga näsor och Sebb har lite hosta.
Men tror inte det smittar.. Jag har ju som tur är inte blivit sjuk.

Sebastian somnade skit tidigt ikväll, och Alexander o jag har legat o myst hur länge som helst.
Han är en så himla glad liten pojk, alltid ett leende på läpparna. :)

Imon är Alex exakt lika gammal som Kendji var när han dog..
Lite skrämmande, vill bara att imorgon ska vara över. :P
Jag blir alltid uppjagad av sånna saker.
Men han är så stark så han kommer inte dö, inte min älskling. <3

STÅ upp är den nya grejjen,
 först var det
-Varför ligga när man kan sitta?
Nu har han kommit på,
-Varför sitta när man kan STÅ upp!
Och får man inte stå upp, ja då blir man heltokig. :)
Tror denna pojken kommer börja gå väldigt tidigt,
och sitta gör han snart helt själv, inte ens 4 månader va...
Men han får inte sitta hela tiden, eftersom det inte är bra för hans rygg,
så ibland får han helt enkelt ligga ner, hur sur han än blir, efter ett tag så lugnar han ner sig o bara ''gillar läget''. Haha..

Ja jag älskar verkligen mina barn.
Hoppas att vi får en helt underbar sommar tillsammans. <3






Anonym om TRODDE JAGJA!:
Hej Wictoria.
Den bilden när pojken håller Alexander, är det Sebastian?

Eller så är jag bara så dum så jag tror att det är någon annan?

kram

Svar: Hah nej det är Inte Sebastian. :P
Det är hans kompis Teo! :)






Nathalie om TVÅ BISSINGAR!!:
Oj, har han redan fått tänder! hur gammal är han?
Min tjej äter på allt nu och dreglar massor och har gjort det ett tag nu, har varit rädd att det är tänder på gång...

Svar: Ja vem vet :D det kan ju vara tänder. dom dreglar ju rätt mkt då.
Fast vissa dregglar ju jätte mycket utan att det är tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback