Lördag

Nu så har Sebastian åkt till sin pappa!
Jag ska snart storstäda här hos mamma, och sen ska jag ut på baksidan och fixa åt mamma med.
Tabort alla löv och sånt, spola av möblerna osv.
Så kan jag, Sabina och Barnen grilla när dom kommer på Söndag, eller Måndag. :)

Hoppas att Alexander är lugn idag då så man kan få allt gjort medans Sebastian är iväg.
Saknar honom redan.
Dom skulle hämtat honom igår men jag frågade om jag fick ha honom eftersom jag är lite deppig, och det var ju lugnt!

Nu så ska jag börja här, måste diska först.

Ha en bra dag iallihopa. Det ska jag ha!




Sanna om Svar:
Hur kan du låta dig själv ha sex med en kille och veta att du kan bli med barn varför skyddar ni inte er? Skaffa barn ska man vara 2 om och veta om risken att det kan bli barn INNAN ni börja ha sex utan skydd som du verkade ha med Ted nu vet jag inte om Ted skyddar sig elr om du skyddade dig. men tycker det är väldigt oansvarigt av båda er att inte tänka på riskerna att köra fritt?


Svar: Jag har inget bra svar på den frågan.
Jag hade p-piller, som jag var slarvig med, och det hade jag sagt till honom att jag var.
Sen så vet jag inte, det var väl oansvarigt, kan jag hålla med om.
Men nu finns han, och är helt underbar, så jag hade gjort samma ''misstag'' igen om jag hade gått tillbax i tiden. Ted förlitade väl sig på att jag skulle göra abort om det hände.
För han var det väl en självklarhet att jag skulle göra abort isf.
Men så kan man ju inte tänka heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback