Tack...

ARONOILE om :):
Asså herregud, kan inte alla bara hålla käften?!? Låt folk göra som dom vill och sluta lägg er i, tydligen så får man inte göra som man känner och vill för er eftersom ni ska hålla på att skriva en massa jävla onödigt skit.
Fine att folk tycker man ska göra abort, men man är två om att göra ett barn och i slut ändan så är det mamman som bär på barnet som bestämmer hade killar kunnat bli med barn så skulle ni fatta så mycket bättre vad det hela handla om. Det är inte bara att gå till läkaren och göra en abort det är inte som att gå till tandläkaren.

alexander är så gudomligt söt och Ted är dum i huvudet hade jag fortfarande umgåts med honom så hade jag skällt ut han efter noter och sagt vilket stor idiot han är som inte är man nog att ta sig ansvar.

Och ni tycker att Wictora är så dum i huvudet som behöll Alexander så tyck det men håll det för er själva och det är tur att han ha en sån bra mamma som Wictoria eftersom hans pappa är en jävla idiot som inte vet hur mycket han missar.

Så håll era förbannande jävla idiotiska kommentarer för er själva!



Svar: Tack för den kommentaren.
Skönt att det iallfall finns några med vett i skallen som kan förstå mig.







Lina om:
HAHAHA VAD ÄR DE FOLK LIXSOM ALDRIG FATTAR??

KILLEN trycker in PENIS i VAGINA!
MEDVETET oskyddat!! och ÄVEN OM ETT BARN BLIR
till TROTTS SKYDD, så FINNS DE ENDÅ EN RISKJÄVEL!

WTF.. JAG DÖR! sluta anklaga kvinnan HELA
JÄVLA tiden!! Det är tamejfan inte lätt!

Hon skriver kanske att det är JOBBIGT att Ted
inte vill ha lilleman! DA?! vad konstigt! Han är
ett underbart barn! JAG anser att man SKA ta
VARA på de man HAR och de man HAR varit med
och tillverkat!

SÅÅÅ TRÖTT på karlar som lägger ALL JÄVLA
SKULD på kvinnan som behåller...

NEJ VET HUT! ni som inte vet ett JÄVLA skit.

/Smulan är arg.



Svar: Hahhaha.. love ya,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback