svar!

En pappa om @ Vetlanda:
Du är för rolig adoptera du har ju nyss träffat honom


Svar: Men har du problem? det var ju på skoj!

27 November, 13:02
Anonym om Alexander 9 månader idag! Bjuder på roliga bilder!:
Undrar vad sebbe och alexander kommer o säga när dom växer upp och ser att deras mamma har lagt ut DESSA kort som ALLA kan se??
Jag har 2 barn men skulle ALDRIG få för mig att slänga ut dessa slags kort på dom... TÄNK lite

Svar: Men vad är det som är fel med bilderna?
Syns inga snoppar eller någonting? Tror du jag kommer ha kvar bloggen hela mitt liv?
Har funderat på att ta bort den redan nu för jag är så trött på alla kommentarer och skit!

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Men hallå anonym, det är 2 gulliga syskon på bilden, dom busar och leker vad är det för fel?!?! Jag tycker bilderna var hur gulliga som hellst, kul att se dom så glada ihop! men jag stör mig på mongon som klagar! Det är W blogg och hon skriver och lägger upp vad hon vill och passar det inte har du inte här och göra!

2011-11-27 @ 19:53:32
Postat av: mamma till t

jag är lite nyfiken på vad "anonym" menar med "DESSA slags kort" undrar då hur jag ska lynchas över en del kort jag lägger ut på min son?

tycker du ska ta åt dig av alla positiva kommentarer istället , för i mina ögon verka du vara en utomordentligt "redig" tjej som inte på något sätt behöver få en massa pekpinnar av "anonyma" här på bloggen!

2011-11-27 @ 21:10:32
Postat av: Lina

men vafan ÄR DE FÖR "FOLK" som läser din blogg???



Jävla nötter för fan, hur fan orkar dom bara kommentera negativt hela JÄVLA tiden!



Wiccan, jag tycker du ska göra de vi sa! sedan lägga ner den! HELT KLART! börja sedan kanske blogga om ett år eller två! ta en paus!! <3

2011-11-27 @ 23:42:30
URL: http://smulansmulpaj.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag är inte negativ till att lägga ut bilder på nätet men du säger att du ska ta bort bloggen, tyvärr är det ju så, en gång på nätet alltid på nätet. Likadant med bilder man lägger ut på facebook, söker man bara lite kommer bilderna upp på google=)

2011-11-29 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback