Du vet VEM JAG ÄR?

Du vet VEM JAG ÄR om Sveriges nationaldag: Ska bli riktigt jävla skönt o slippa dig din jävla slampa..
Ska bli skönt i lägenheten nu
när man slipper dig o dina barns skrik hela tiden..
Hoppas din kille lämmnar dig nu när ni flyttar till vetlanda...
För du blir väll bara glad om du får nån ny kille o knulla med o sätta ett nytt barn med en ny pappa återigen

tack återigen att ni flyttar!!!


Svar: Nej jag vet inte vem fan du är.
Men efterbliven är du iallfall.
En sak är säker, och det är att jag ska ringa till polisen om ditt ip nu, och ta reda på.. Vem du är. ;)
Och uppenbarligen är du ju någon som är fruktansvärt intresserad av mitt liv, eftersom du vet att vi ska flytta, när jag inte skrivit det på bloggen. ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha nått är ju inte direkt rätt i den hjärnan! Varför ens skicka någonting sånt om personen ifråga nu är så glad över att du planerar att flytta?! Ja folk är ju faktiskt korkade och det blir mer och mer bekräftat! Men tänk va besviken personen ifråga blir när du och Anton faktiskt håller ihop vilket ni kommer göra! Stå på dig! Vi vet att du är grymt bra som person, mamma och flickvän!

2012-06-12 @ 14:41:07
URL: http://Nattstad.se/energidreams
Postat av: wic

Ja men vissa människor är ju tyvärr sånna att dom inte kan glädjas åt andra. Utan måste slänga skit hela tiden.

Tack så mycket. Jag vet att jag är bra

2012-06-12 @ 22:50:44
Postat av: Lina w

Polisanmäl Wictoria. Polisanmäl. Så ledsen för alla glåpord. Nu kan du börja på ny kula. Du är så bra. Så fin.

2012-06-13 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback