Vecka 34

Idag är ingen bra dag..
Har svin ont i nedre ryggen, värk ont, inte ryggont.
Och fram i ljumskarna. Har inte detta gått över om en timma så ringer jag fan till förlossningen.
Har jätte konstiga flytningar också.. Dom luktar järn, som om dom är lite blodblandade..

Nu ska jag tvätta..


Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.

Egna tankar:
48 dagar är verkligen ingenting! Och blir jag igångsatt en vecka tidigare så är de bara 41 dagar kvar!



Nu väger bebisen minst 2,2 kg och är lång minst 45 cm. Den fortsätter att lägga på sig underhudsfett, som sedan kommer att hjälpa den bibehålla sin kroppstemperatur.




Jolene Lee om Aurora 11/1-11:

när blir du igångsatt? följer din blogg o tycker du är stark som går igenom allt detta själv.


Svar:
Jag vet inte riktig än, men mellan vecka 39+0 och 40+0. 25/2 - 4/3







Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg om Torsdag:
Trotsar sebbe ofta osv när det är dagis som gäller?

Min son gör detsamma o det är inte kul precis!



Svar: Ja, alltid. Jag kan inte förstå varför riktigt.
Det är inte likt honom o göra så.
Tycker han att något är kul så följer han alltid med så duktigt, så nu börjar man ju tro att han inte trivs på sitt dagis..
Men det är väl bara o försöka visa vem det är som bestämmer.

   
 

 


Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Min son trotsar oxå när vi ska till dagis. Det är som att han inte vill, fast han har väldigt kul där.



Men det kan ju iofs bara vara 2 årstrotset som gör att de inte riktigt är som det brukar.



Men jobbigt äre ju... Man tror knappt att man ska överleva det :P

2011-01-14 @ 19:06:39
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback