svar :)

Kusin karin om svar:
Jag förstår vad du menar med att listor kan uppfattas skrytigt, men det är i alla fall jättekul att höra om allt Sebastian kan!

Eftersom inte jag kan träffa er så ofta så uppskattar jag verkligen att få läsa om hur ni mår, vad ni gör, hur ni har det och om allt Sebastian lär sig - bara så du vet ;o)

Stor kram



Svar:  Ja. :) De är förståligt!
Jag föstöker skriva lite om vad han kan och så, men jag försöker o göra det lite mer utspritt så det inte ser ut som någon lista.  Haha. Kramarkramar!


20 September, 20:47  
Katarina om Magbilder.:
Nu jädrans syns magen :)
20 September, 20:18  
Katarina om Godmorgon:
Stöttar inte jag dig ?? lyssnar inte jag på dig??



Svar:
Ja nu kommer den mer o mer. :)
Jo det gör du, men vi har lixom kommit lite på fel bana nu tror jag. Tror vi måste jobba lite på vår vänskap om den ska bli som den var. Prata om det utan o tjaffsa.



20 September, 20:10  
Katarina om Braa!:
Skriva listor på nätet är fjantigt :) finns ju böcker och skriva i.. o andra sidan kan man ju skriva tex: blogg om det är något bra dom har gjort , men inte skriva listor direkt.

Teo dricker inte välling längre för han ville inte, han fick välling men han drack den inte så bara bytte ut mot vatten och det spelade inte han någon roll :)


Svar: Ja precis. :) Håller med.
Ja det är ju en heelt annan sak. med teo och vällingen. Vill dom inte ha så vill dom ju inte ha. :) Men vill dom dricka de så ska man ju inte tvinga bort det. Tycker inte jag. :)







20 September, 20:07  
I huvudet på en 19 åring mamma  ([email protected]) om svar:
men en blogg är en slags dagbok :) iaf för mig :)¨


Svar:Det är skillnad på blogg dagbok och en dagbok. En dagbok är personlig, något som man har för sig själv osv. En blogg är offentlig!





Anonym om Hormoner.:
Han pratar bra???????




Svar: Ne han pratar precis så som en 26 månaders pojke ska prata.



21 September, 11:36  
  Anonym om svar :):
Men om man nu gillar att läsa en blogg varenda dag, så vill man ju även läsa de man inte egentligen tycker om att läsa heller. Man måste ju läsa inlägget för att sedan fatta att man inte tycker om det. Ganska så motherfucking logiskt. Jag håller med Wictoria att det är drygt som fan och sitta och läsa läsa om vad andra personer kan eller inte kan. Något som kanske är roligt för just den dagen är väl, oj skit jag sket ner mig för 10 minuter sedan och för 5 minuter sedan halkade jag ned för trappan och bröt nacken. Vem fan skulle blogga om?!?!?!


Svar: Haha julia.


20 September, 22:08  
  Anna om Godmorgon:
Vad tråkigt om du och Katarina inte umgås längre ni verkar ju vara 2 Jätte härliga tjejer båda två.Om jag får säga min mening så hoppas jag att ni jobbar på eran Vänskap.:)

Svar: Allt löser sig nog :) Vore tragiskt annars. Behöver verkligen alla mina kompisar nu.




SandrA  ([email protected]) om Godmorgon:
Biter han sebastian? det låter abslout inte alls bra hur har mamman gått till väga när han gjort så mot din pojk? fruktansvärt med barn som håller på att bitas!



Svar:Ja han har bitit honom jätte mycket. Nyckelbent, ryggen händerna armarna överallt.  Därför vi inte kan umgås, för jag vill inte utsätta Sebbe för det. De har inget o göra med att jag inte tycker om nicole eller thilian. Så ingen tror de. Enligt mig har Nicole inte gjort så mycket eller sagt till ordänkligt. Men det är ju inte mitt barn så, alla gör olika. Men det är min åsikt. Hon har väl försökt men det har inte riktigt gått så bra. Jag tycker också det är hemskt när barn bitts, även om dom inte gör det för o vara elaka.





21 September, 19:36  
  Anonym om svar:
Fast min blogg är ju min blogg o i den skriver jag ju vad jag vill. skriver ju den för mej o inte för nån annan så om ingen har lust att läsa just det, så kan de ju bara scrolla ner lite...
Tycker snarare att det är löjligt att tycka det är löjligt för att alla gör som de vill i sina bloggar. En blogg är ju så stor på det sättet att man kan lägga in tonvis med bilder, skriva hur mkt som helst, göra den fin o till och med lägga in videos... Det är specielt tycker jag. Blir ju som ett jättestort dokument om ens barn, som barnet sen kan kolla igenom o se vad han/hon gjorde när han/hon var liten osv..


Svar. Javisst. Man får skriva vad man vill i sin blogg. Vill man skriva listor så kan man ju göra det. Det bryr jag mig inte om. Men jag tycker fortfarande att det är löjligt med listorna. Sen får ju du tycka precis vad du vill. :)

Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 19 åring mamma

beror ju helt och håller hur man ser på bloggandet :) jag ser det som min egna dagbok, sedan om den är ofentlig eller inte spelar inge mig någon roll. men jag håller ändå inne vad jag ska skriva och inte :P men tycker man inte om listorna om vad thilian kan, behöver man ju inte läsa just dom inläggen :)

2010-09-20 @ 21:09:56
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Anonym

Men om man nu gillar att läsa en blogg varenda dag, så vill man ju även läsa de man inte egentligen tycker om att läsa heller. Man måste ju läsa inlägget för att sedan fatta att man inte tycker om det. Ganska så motherfucking logiskt. Jag håller med Wictoria att det är drygt som fan och sitta och läsa läsa om vad andra personer kan eller inte kan. Något som kanske är roligt för just den dagen är väl, oj skit jag sket ner mig för 10 minuter sedan och för 5 minuter sedan halkade jag ned för trappan och bröt nacken. Vem fan skulle blogga om?!?!?!

2010-09-20 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback